December 30, 2010

2011

2010: een jaar om nooit te vergeten. En ik ben serieus: 2010 was een jaar vol veranderingen en onverwachte wendingen. Het plotse overlijden van mijn opa, mijn make-over a.k.a. mijn kaakoperatie, afstuderen (bye bye middelbaar!), volwassen worden, een super-de-luxe lief vinden en nog enkele persoonlijke dingen. Ik hoop dat 2011 op persoonlijk vlak wat kalmer zal zijn, ik hoop dat ik een studierichting zal vinden die hélemaal 'mij' is en ik hoop dat ik in 2011 nog meer kan genieten van het leven dan in 2010, samen met de mensen ik ik graag zie. 2011, I'M SO READY FOR YOU!

2010: a year to remember. And I'm serious: 2010 was a year full with changes and unexpected turns. The sudden death of my grandfather, my make-over a.k.a. my jaw-operation, graduating (bye bye secondary school!), becoming an adult, the found of my perfect boyfriend and some other personal stuff. I hope that 2011 will be a little bit more calm on personal level, I hope that I'll find a study that is totally 'me' and I hope that I can enjoy life in 2011 even more than in 2010, together with the people I love. 2011, I'M SO READY FOR YOU!

1 comment: