May 16, 2011

I love these boots

Gezien op mijn één van mijn favoriete blogs (Blushing Ambition): deze zwarte Rachel Comey schoenen! Zoals je op de foto's kan zien staan ze perfect onder werkelijk à-l-l-e-s. Draag je een jeans? Mooi. Draag je een zomers kleedje? Mooi. Draag je een short? Mooi. Annabel is hier een mooi bewijs van, want ze draagt deze enkellaarsjes in bijna al haar outfitposts. Helaas zijn deze botjes iéts (ahum) over mijn budget, maar gelukkig is daar Sacha! Nog één dilemma: koop ik nu de Rachel Comey look-a-likes of de Acne Pistol look-a-likes? Argh, help me, ik haat keuzes maken!

7 comments:

  1. Ik vind de lage versie eerlijk gezegd leuker! De hak daar is kleiner... en die van Acne Pistol look-a-like is net ietsje groter. Maar eigenlijk zou je ze moeten passen en dan zelf de keuze maken. :)
    x

    ReplyDelete
  2. Ik zou voor de Acne pistol look-a-likes gaan! Maar je moet ze idd eerst kunnen passen x

    Theblackm4ze.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. haha, de acne pistol look-a-likes zijn mijn favoriet ^^ ze zijn denk ik net iet beter combineer baar dan die cowboystijl laarsjes :) en jah, ik weet het van het jurkje! het is verschrikkelijk om met mijn super bleke huid en rode haar jurkjes te vinden die mij 1. me er niet extra doen uitzien als n lopend lijk en 2. er niet gek uitzien bij mijn haar. Groen is ideaal! Maar best moeilijk te vinden! x

    ReplyDelete
  4. haha, ik ken de blog va Elisabeth al lang ^^ heb ergens ook nog de blog van Annah, maar ben de precieze link kwijt. zij heeft ook rood haar en exact hetzelfde stijl probleem als ik! Elisabeth heeft ook n bleke huid, maar draagt bijna altijd kousen of bewerkt haar fotos in photoshop zodat haar huid donkerder lijkt, haha ^^ ik heb jammer genoeg geen PS! :( x

    ReplyDelete
  5. Ik zou ook voor de look-a-likes gaan, die zijn net iets meer mijn ding :).

    ReplyDelete
  6. Ik vind de Acne boots ook mooier, maar dat is mijn mening! Misschien zouden voor jou de Rachel Comey lookalikes beter zijn, die houten hak maakt het zwart veel zachter en dat lijkt mij beter bij jou passen dan die zware zwarte bot van Sacha. Maar ik zou ze allebei eens passen!

    ReplyDelete
  7. lovely post!
    mooie blog!
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    ReplyDelete