June 3, 2011

I'm a Barbiegirl...

Bovenstaande foto (samen met mijn broertje) heeft mij doen inzien waarom Barbie altijd in het roze gekleed is: blond haar + roze = a perfect match (mits goed gecombineerd natuurlijk)! Deze T-shirt is denk ik het enige roze kledingstuk dat in mijn kleerkast hangt, tijd dus om daar verandering in te brengen! Op de site van Zara heb ik al enkele leuke dingen gevonden... Vooral de sandaaltjes, de middelste broek en het kimono-achtig kleedje dragen mijn voorkeur! En wat vind jij van roze? A yes or a no? 

Ohja, het is niet de bedoeling dat is als clown ga rondlopen wanneer ik roze draag, wanneer je één felle kleur draagt is het nog steeds mooier om het met subtiele, zachte kleuren te combineren dan mee te gaan met de colorblocking-trend en het te combineren met fluogeel, fluogroen of fluoblauw. Paulien kan het nog mooier verwoorden dan mij, dus check zeker ook eens haar mening over colorblocking.

12 comments:

  1. Dat is inderdaad een leuke combinatie!! Leuke roze items dat je gekozen hebt! Je moet inderdaad die sandalen gaan halen in de New Look, ze zitten supergoed!

    Geniet van je weekend!

    xoxo
    Alicia Mi Mundo

    ReplyDelete
  2. Ik moet zeggen dat roze eigenlijk niet echt mijn ding is. Tenzij het zalmroze is ofzo, heel licht roos. De sandalen van New Look vind ik wel heel leuk! Zeker kopen :).

    ReplyDelete
  3. @ Marijke: Alicia bedoelde de sandalen van op haar blog, die ik leuk vond ;-) Deze roze sandaaltjes komen, net als al de rest van de dingen, van Zara!

    ReplyDelete
  4. Haha, oké. Maar toch, zeker kopen! ;)

    ReplyDelete
  5. Roze = defenitely yes! Het is zo'n mooie kleur en inderdaad heel mooi als je blonde haren hebt ^^ kvind de sandaaltjes die je gekozen heb super mooi Laura :) x

    ReplyDelete
  6. Roze is zeker een dikke ja! Ik hou van die kleur! En laat ik nou net een zalmkleurig/roze achtig shirtje aan hebben, haha. Wat een leuke foto van jou en je broer zeg! :D Ziet er lief uit!
    x

    ReplyDelete
  7. Je staat idd goed met roze! Fleurt meteen ook je outfit op, maar een roze broek is niets voor mij vrees ik :D x

    ReplyDelete
  8. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar I LOVE PINK! Je kan er zoveel mee doen en het fleurt meteen je outfit op! Wel inderdaad beetje oppassen voor het Barbie-effect bij blond haar :-)

    Dat rood-paars-roze sandaaltje is echt fantastisch. En ik vind de eerste roze broek heel erg mooi gecombineerd met het witte hemdje. Lekker fris!

    Haaaaa, en bedankt voor je superlieve comment op mijn colorblocking-post! Ik ben er helemaal van aan het blozen :-) Ik vind jouw blog ook steeds leuker worden! Je bent goed bezig hoor!

    ReplyDelete
  9. Nice pants I love the color ;)

    ReplyDelete
  10. Ik volg GOESTING hierin. Roze is ook niet mijn ding. Roos gaat inderdaad veel beter bij blond harige. Zalmroze of vuil roos (dat het meer bijna al naar roestkleur aanleunt) vind ik dan weer wel mooi.

    ReplyDelete
  11. Ooh ik hou van die sandalen van Zara, heb ze zelf gepast maar vond ze dan net weer te duur op dat moment (wss omdat ik al teveel geld had uitgegeven ... oeps)

    ReplyDelete
  12. ooeh i love that pink touch! Great combination!
    x

    ReplyDelete