December 26, 2012

I'm going naked


Voor de pervs die door het woordje naked op mijn blog zijn gesukkeld: sorry, maar mij zal je niet in adamskostuum zien. De naked in de titel verwijst naar het Urban Decay Naked 2 Palette. Naked wadde?! 12 natuurlijke oogschaduwkleurtjes die verzameld zijn in één palet. En omdat natuurlijke kleuren verwant zijn met een nude look (lees: doen alsof je geen make-up aan hebt, maar eigenlijk wel), is het woordje naked niet veraf.

Soit, tot hier de professionele uitleg (klik hier voor nog wat meer info). Feit is gewoon dat ik mij graag opmaak en de deur niet uit ga zonder wat make-up op mijn snoet. Ik ben niet gezegend met kisslips à la Georgia Jagger of Bambi- ogen à la Zooey Deschanel, dus ik help de natuur graag een handje. Zonder make-up voel ik mij pas écht naked. Dit oogschaduwpalet stond op mijn wishlist voor Kerstmis maar - ook al had ik het op mijn lijstje gezet - ik had niet gedacht dat iemand dit voor mij zou kopen. Tante M. heeft mij toch een superleuke verrassing bezorgd door mij op 24 december dit fantastische cadeau te overhandigen.

Ik ben trouwens ontzettend verwend geweest dit jaar... Een DEAUTY- abonnement, bonnen van Maison Scotch, een superschattige verjaardagskalender, keukenspulletjes, een kookboek en geld waren mijn andere kerstcadeaus. I'm a spoiled lady and I know it!

Oh, juist! Ik heb hier een dik jaar geleden ook 2 make-up-tutorials online gezet. Interesse? Je vindt ze hier en hier.

4 comments:

  1. Fijn pallet :) vroeger was'k echt ANTI, maar nu voel ik mij vaak ook naakt. En inderdaad het is wel tof om mee bezig te zijn, maar een pro zal ik nooit worden ;)
    Daat hebk mij al bij neer gelegd!

    ReplyDelete
  2. Al die kleuren zijn geweldig, ik ben niet zo voor felle kleurtjes, dus dit is perfect!! Leuk kado ^^
    X

    ReplyDelete
  3. Aaah Laura, zalig!

    Een deauty abonnement staat op mijn lijst voor men verjaardag :)
    Zo'n abonnement beginnen met een verhuis in het vooruitzicht leek mij niet echt praktisch :)
    Dus deze zomer doe ik mee! ;-)

    Je mag mij gerust eens laten weten wat er altijd in zit :)
    xxx

    Nog prettige feesten!

    ReplyDelete
  4. Lucky you! Tijd voor wat Naked tutorials, niet? :)

    ReplyDelete