May 23, 2013

I want to wear...


Ik wil zon, zee, strand en festivals... in plaats van studeren, examens en regen! Deze zomer ga ik in bovenstaande (soortgelijke) kledij leven, denk ik. De top en broek zijn van Selected Femme, de slippers in luipaardprint van Volcom, de oorbellen van Topshop en de bikini van French Connection. En het schilderij in de achtergrond is van Pierre Mornet. Ik denk er trouwens aan om deze blog een wat culturele wending te geven, aangezien mode mij de laatste maanden toch niet meer zo interesseert. Mooie kleren uiteraard nog wel, maar da's stijl en geen mode, toch?

12 comments:

  1. Voor mij mag je het nog altijd over mooie kleren en stijl hebben ja. Maar mode hebben we op (veel te veel) andere blogs ook al, en dat begint serieus te vervelen: overal hetzelfde! Hoe jij mode/stijl/whatever in beeld brengt, vind ik prima! :)

    ReplyDelete
  2. die oorbellen zijn echt mooi!

    ReplyDelete
  3. Leuke post, hopelijk komt de zon, zomer en festivals er snel aan!
    Voor mij nog een 30-tal dagen en dan feest, joepie :)

    En zou super zijn om wat meer culturele post te zien, ik verlang er al naar.

    Liefs, leen

    ReplyDelete
  4. Doe mij maar verlangen naar de zomer ja! :( Wat een hel nu!
    En ik snap je fashion-moeheid, bij mij heerst het ook al even en ik merk het nog wel bij anderen. Ik vraag mij af of het een trend is? Ofwel worden veel mensen om mij heen zich gewoon ook eindelijk meer bewust van hoe slecht de hele mode industrie is voor het milieu en de mensheid. Alleszins een vooruitgang ;)
    Afin, ik vind hoe jij mode in beeld brengt heel fijn, in tegenstelling tot vele andere modeblogs. Het is heel persoonlijk en ik herken je stijltje bij mezelf, dus. Geen klachten hier!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ik ben altijd pro meer culturele posts! Ik kijk er al naar uit!

      Delete
  5. toffe spulletjes! wat meer cultuurstuff is ook fijn om te lezen! ik hou van een mix :)

    ReplyDelete
  6. De bikini vind ik super! :D
    xoxo
    Amélie // B&C

    ReplyDelete
  7. Leuk, vooral de bikini en oorbellen !:)
    Ik vraag me wel af of je die bikini nog ooit aan kan deze zomer.. ZON WAAR BEN JE ;)

    ReplyDelete
  8. Mijn botjes zijn van de Stradivarius in Lissabon! Eén van mijn beste aankopen want ik draag ze quasi dagelijks en maar 65 euro voor echt leer. Heel tevreden van. ;)
    En een playlist komt er binnenkort aan hoor, staat al lang op de 'planning'(kuch), maar ik kreeg gisteren een melding dat de fameuze Raoul Belmans / Lambert zich heeft aangemeld om elke keer een mailtje te krijgen als ik iets post, dus dat moet ik eerst uit mijn hoofd krijgen want nu ben ik daar veel te gegeneerd voor om mij aan muziek te wagen haha.

    ReplyDelete
  9. Kom je naar Bonobo eigenlijk volgende week?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neen, ik kon een ticket overkopen van een vriendin maar het valt echt midden in mijn examens. Ik zie hem waarschijnlijk wel op Dour!

      Delete
  10. Ik ben snel een beetje zomer nodig om mijn sandaaltjes boven te halen :)
    x
    www.cashmerecoffee.com

    ReplyDelete