June 10, 2013

Listening with Laura - the eighth session


Geen betere manier om in de zomersfeer te geraken dan te luisteren naar goeie muziek, toch? Ik denk dat iedereen wel verlangt naar de zomer, maar ik span toch wel de kroon. 't Zijn twee rare, drukke en zware maanden geweest en ik verlang zo hard naar een beetje zon en schaamteloos 'niksdoen'. Ook wel eens leuk: mijn vakantie is nog helemaal blanco - behalve een zaterdagticket van Couleur Café staat er nog niets vast... Waarschijnlijk ga ik wel op reis met mijn mama maar de de bestemming is nog onbekend. Maar hup, nu nog een dikke week in mijn boeken vliegen! Een tip voor de studenten die stijf staan van de zenuwen: luister in je pauze naar onderstaande nummers en je voelt je op slag heel erg chill. Of ligt dat nu enkel aan mij?
  1. Cunninlynguists - Caved In (ft. Cee Lo Green)
  2. Common - It's Your World
  3. Slum Village - Tell Me (ft. D'Angelo) 
  4. Nightmares On Wax - You Wish
  5. South Central Cartel - All Day Everyday
  6. Pete Rock - To Each His Own (ft. Q-Tip & Large Professor)
  7. Digable Planets - Jettin'
  8. The Pharcyde - Drop
  9. Hawk House - Tidal Tendencies
  10. The Roots - The Next Movement
  11. The Doppelgangaz - Barbiturates
 

2 comments:

  1. YES, ik hou van jou hip hop / reggae lijstjes want dat hoor ik heel graag maar ik ken er eigenlijk niet zoveel van. Ik ga straks luisteren, ben nu al enthousiast hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ik ga zondag naar Couleur Café :( We gaan mekaar weer missen! Ik wou supergraag zaterdag gaan (matisyahu live zien staat al jaren op mijn verlanglijstje) maar dan trouwt mijn neef... Ach ja, priorities!

      Delete