February 17, 2014

Sunday bliss 1/52

Image and video hosting by TinyPic

De dagen van de week zijn mij welbekend, jawel. Dus hoewel deze post Sunday bliss heet, wéét ik dat het vandaag maandag is. Ik kon gewoon geen 6 dagen wachten om deze afspeellijst met jullie te delen... Vorig jaar heb ik al enkele Listening with Laura sessies gedeeld en sinds de zomer van 2013 komen hier af en toe afspeellijstjes opgesteld door vrienden en kennissen online, maar ik vond het tijd voor een wekelijkse muziekpost. Elke week. 7 nummers (één voor elke dag). 52 weken lang. Omdat mijn kennis over muziek nu ook niet zó uitgebreid is, ben ik van plan de Listening with... sessies in deze Sunday bliss posts te integreren. En ik richt mij ook tot jullie, lezers! Als je graag eens een Sunday bliss wilt samenstellen (liefst in dezelfde genres die hier aan bod komen) of gewoon enkele goede nummers kent waarvan je denkt dat ze mij ook kunnen bekoren: reageer hieronder of stuur een mailtje, zou ik heel leuk vinden. Na 52 weken heb ik hier - hopelijk - 364 steengoede nummers verzameld die samen een ontzettend uiteenlopende en toch samenhangende muziektrip vormen én elke bluesy Sunday tot een blissful Sunday kunnen omtoveren. Voor deze eerste sessie moet ik Angie bedanken - zij heeft mij het 4e en 6e nummer toegefluisterd, why thank you!
  1. Erykah Badu - Soldier
  2. Skipless - Still
  3. Moods - Love Is Real
  4. MADlean - SDHH
  5. Gang Starr - Ex Girl to Next Girl
  6. Neat Beats - ... I Miss You So Much
  7. Surreal And The Sound Providers - Push On
 Sunday bliss 1

3 comments:

  1. Tijdens het maken van lesvoorbereidingen en groeidossiers is deze post welgekomen! Staat al te spelen... Ik kijk ernaar uit om je woensdag te zien. Laatst dacht ik na, en ik vind het super dat je al zolang een goeie vriendin bent! We zien elkaar niet heel vaak - door wisselende lessenroosters, andere uren,... - maar toch zijn we elke keer dat we elkaar weer zien heel snel up to date... :-) Alsof we elkaar elke dag zien! Je bent me heel dierbaar - ook al laat ik dat niet vaak blijken. Het is maandagavond, en ik ben heel gelukkig, vandaar deze melige post. Die jij dubbel en dik verdiend! Dikke kus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moh Ellentje, zo lief! Alles wat je zegt is insgelijks! Tot woensdag sweetie. X

      Delete
  2. Yes, zo fijne plaatjes allemaal!

    ReplyDelete