November 29, 2014

Short hair, do care

Image and video hosting by TinyPic

Wereldnieuws: mijn haar is kort. 't Is ver gekomen wanneer een knipbeurt al een aankondiging op deze blog verdient, maar ik moet jullie toch over iets updaten, toch? Mijn kappersbeurt is eigenlijk één van de minst belangrijke gebeurtenissen van de voorbije week want ik heb ondertussen al 5 weken (eind)stage gelopen in het eerste en zesde leerjaar (voor de duidelijkheid: als leerkracht, niet als leerling), een korte vakantie naar Zuid-Frankrijk vastgelegd met mijn papa en broer, twee steengoede concerten geattendeerd (José James! The War On Drugs!) en het is zo goed als zeker dat ik in juli naar Mexico ga om mijn vriendin Osiris te zien trouwen met haar Mexicaanse vriend. Veel werk, maar ook veel mooie plannen. En om terug te komen naar mijn korte haren: short hair, do care. Allez, eigenlijk geen 'care' at all want aan kort(er) haar heb je vrijwel helemaal geen werk. Voor de geïnteresseerden: de foto's hieronder nam ik mee naar mijn kapper.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

  1. Dat is wel niet kort he, dat van mij is kort ;). Nee nee, het is echt heel schoon! Staat u super goe!
    En een trouw in Mexico, dat kan niet anders dan geweldig worden!

    ReplyDelete