August 9, 2011

Forever 21, here I come

Vandaag ga ik nog eens naar Brussel sinds een lange tijd. Door mijn vakantiejob en een drukke agenda heb ik nog geen tijd gehad om een BXL'eke te placeren. Maar vandaag kan ik ein-de-lijk eens Forever 21 binnengaan. Ik heb alvast zitten rondneuzen op de site en dit zijn mijn favoriete items (van de dingen die ik heb bekeken, want de site was véél te groot om alles te kunnen zien - dan zou ik uren bezig geweest zijn). Heel toevallig is gebleken dat al deze aparte stukken samen een mooi complementair geheel vormen, which ez nice. En... ik keer niet naar huis voor ik één van deze spullen mee heb!

9 comments:

  1. Leuke wishlist zeg! Oh, die oorbellen zijn echt cute!
    x

    ReplyDelete
  2. Jaaaah, zo veel Aztec-items, echt leuke trend vind ik, ik hoop dat je zo'n leuke print kan scoren!

    ReplyDelete
  3. Ik ben nog een beetje sceptisch over F21 maar ik wil zeker wel es de winkel bezoeken !:) Leuke dingen

    ReplyDelete
  4. hahah ja je hebt me gezien dan :p
    grijze jas, grote dot?

    wat heb je gescoord in de forever 21?

    ReplyDelete
  5. oh wat leuk, volgende keer zeker wat zeggen (ook als ik kwaad kijk want ik kijk altijd kwaad als ik alleen rondloop haha)

    en ben benieuwd! ik heb wel een leuk rokje weten scoren tegen mijn verwachtingen in
    ja het was wat groot en onoverzichtelijk, ben niet meer gewend om in ketens te winkelen, geef mij maar knusse tweedehandswinkeltjes ^^

    ReplyDelete
  6. Leuke spullen! Veel "tribal prints" zo te zien. Zo gauw de winkel in Antwerpen opent ga ik er ook eens binnenpiepen :).

    ReplyDelete
  7. Zo veel fijne spulletjes! Ik wil ooooook. Stomme herexamens :(

    ReplyDelete
  8. Zeer leuke blog!
    En de forever 21 daar moet ik dringend ook eens naartoe gaan.. maar ik ga nog eventjes wachten tot de Antwerpse F21 opent!
    x
    http://givemetruthloveandfreedom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zo toevallig, vandaag ben ik ook naar Brussel geweest! Niet echt om te shoppen, maar om eens het paleis te bezoeken :)

    ReplyDelete