October 1, 2011

Black & white (+ a touch of red)


Vandaag is de dag van het vrijgezellenfeestje van mijn nicht Serafien. Haar zus Eline heeft alles (stiekem) zitten voorbereiden en ik zie het helemaal zitten! Cocktailtjes drinken, een latin-initiatie, Thais eten en (misschien) Culture Club, woe-hoe! Dresscode? Zwart-wit met rode accenten. Deze streetstyle-foto's van o.a. The Locals, Mr. Newton, enz. kunnen mij alvast een handje helpen met het samenstellen van de perfecte outfit. Mijn favo's? Nr. 6 & 8, sowieso!

4 comments:

  1. oh echt super outfits!
    en je foto's vanop die trouw zijn ook heel goed gelukt, mooie kleuren! het lijkt zelfs niet eens in een lelijk gemeentehuiszaaltje getrokken te zijn ;)

    ReplyDelete
  2. Leuke inspiratie! Veel plezier op het feestje! :) x

    ReplyDelete
  3. Ons kasteel is dat van Arenberg, in Heverlee!
    Heel leuke selectie trouwens, ben benieuwd naar de outfit die je gaat dragen!

    ReplyDelete
  4. Super, black&white inspiratie geraak ik echt never beu! Hope you had fun en hoop snel je outfit te zien :)

    ReplyDelete