September 30, 2011

Kurt + Katherine


06.08.11; een regenachtige, maar mooie dag. De derde trouw waar ik op aanwezig mocht zijn, de eerste als fotograaf. Kurt en Katherine's trouw was geen typische trouw. De bruid was niet in het wit, het koppel is al 15 jaar samen, ze hebben 2 kindjes en het was geen stijve bedoening - plezier maken en dansen was de boodschap. Het was een uitdaging voor mij om in een lelijk gemeentehuiszaaltje leuke foto's te maken, maar mijn 50mm lens heeft mij goed geholpen. De burgerlijke plechtigheid was 's middags in het gemeentehuis, het avondfeest vond plaats in Brussel (op een boot!). Waarom ik deze foto's nu (pas) laat zien? Ik moet morgen foto's maken op mijn nicht haar vrijgezellenfeestje en volgende week op haar burgerlijke trouw in Gent. Met deze foto's kom ik alvast weer in de juiste vibe. En vallen de foto's in de smaak? Kom maar op met die eerlijke meningen, ik wil graag bijleren!

6 comments:

  1. Je foto's zijn echt leuk! 't is inderdaad een hele opgave om in een lelijk gemeentehuis knappe foto's te maken maar 't is je toch mooi gelukt!

    ReplyDelete
  2. wauw wat een leuke foto's Laura!

    ReplyDelete
  3. Hele leuke én mooie foto's Lauara! You did it :).

    ReplyDelete
  4. Heel erg leuke foto's! Ze zullen wel tevreden geweest zijn ;)

    ReplyDelete
  5. Supermooie foto's, jij mag op mijn trouw (ooit hé...) ook wel fotograaf komen spelen hoor! ;)

    ReplyDelete
  6. Ik vind de foto's alvast erg mooi :) ik weet al wie ik kan bellen als ik ooit een fotograaf nodig heb ;)

    ReplyDelete