January 23, 2012

5 things to do after the exams... (pt. 1)


Here are 5 of my plans for the upcoming (FREE) weeks... 
  1. GO TO THE CINEMA. There are some very nize movies out: Shame! A Dangerous Method! Ok, that's only two, but still. I'd very much like to watch them and on Saturday I'm already having a movie-date with a good friend of mine (Thomas), so I think this plan will definitely come true!
  2. DRIVE. No, not the movie 'Drive' (although I really recommend it!), but drive with my car. I-need-to-have-my-driver's-license-this-year!
  3. RE-DECORATE MY ROOM IN GHENT. I do have a lovely studio/room in Ghent, and I do like how it looks now... but a change can never do harm, right? I still want to make it a bit more 'cosier'... Will show you the result when it's finished!
  4. MEET FRIENDS AND FAMILY. Exams = no social life. I like being on my own and I'd rather have 5 good friends than 50 acquaintances but being this lonely (as you are during the exams and when you're not studying at home)? No, no, no! I have my limits... I'm already meeting up with friends on Thursday, Saturday and somewhere next week and I'm also planning a trip to the sea-side to visit my family (and boyfriend, of course). Some quality-time with my mummy, dad and brother would be also very welcome!
  5. MAKE OUTFIT-PICTURES. I hope I'll find some time (and courage) to go outside and ask mon amour or a friend to make some photos of me.

12 comments:

  1. Ik wil heeeeeel graag 'Groenten uit Balen' gaan zien! Lijkt mij een grappige en leuke film :). En 're-docorate my room' staat ook op mijn lijstje. Zowel mijn kamer thuis als mijn kot in Antwerpen. En ja, het vergt inderdaad toch wel wat moed om outfitfoto's door iemand anders te laten nemen, ik vind het nog steeds heel ongemakkelijk. Maar we komen er wel ;).

    ReplyDelete
  2. En maar dromen van die examenloze dagen he, nondedoeme. Ik tel af, nog 3 dagen, 2 examens en bijzonder weinig slaap en véél stress te gaan.

    ReplyDelete
  3. a dangerous method wil ik ook zien, een must al psychologie student!

    ReplyDelete
  4. Leuk lijstje, de meeste dingen zijn trouwens ook bij mij van toepassing, en dan vooral: DRIVE! Ik moet echt mijn rijbewijs halen voor de zomervakantie!

    ReplyDelete
  5. same here, vooral rijbewijs!
    En ik wil super graag naar die nieuwe film met koen de graeve.
    en als volgende week woensdag mijn exaampjes gedaan zijn, dan wil ik een goei pint gaan drinken in de pub ;)

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke blog heb je. Ik kon hem niet eerder bekijken omdat ik mijn berichtjes niet kon lezen en nu gelukkig weer wel :D x

    ReplyDelete
  7. yep those little things in life can make you so happy! good luck with the exams

    ReplyDelete
  8. Geniet ervan! Zal deugd doen na zo'n examenperiode, kan inderdaad eenzaam worden...
    X

    ReplyDelete
  9. Haha jou to do lijst komt helemaal overeen met die van mij, zelfs tot en met gent! :)
    En mijn richting valt wel mee hoor :D Ik had het in elk geval een pak moeilijker verwacht (omdat ik van kso kom)!

    btw, de winkels in rotterdam zijn geweeeeeldig ;)

    ReplyDelete
  10. You should watch 'The Help'. Such a great movie!

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    ReplyDelete
  11. Ooh, einde van de examens, ik zie het helemaal zitten.
    En ik zou exact dezelfde dingen doen die jij wilt doen :D

    Leen x

    ReplyDelete
  12. Enjoy your post-exam free time :) was altijd zo zalig!

    ReplyDelete