June 6, 2012

I'm savin' up for Maison Scotch


I think it's safe to say that Maison Scotch is totally my style!  I didn't knew this brand untill some months ago but I'm already 'addicted' to it, haha. I've decided to stay out H&M and Zara for a while and save my money for the things I really like (oh, cliché). Quality over quantity, quoi. Maison Scotch (the 'girlfriend' of Scotch & Soda) is slighlty more expensive than 'the average', but it's still reasonable! I can already see me strolling trough the beautiful, little Italian streets in these beautiful outfits... Espadrilles, loose fittings, light knitted sweaters, little jewellery (no 'statement necklaces' for me), a casual yet bohemian feeling... I already said it: it's like everything's just made for me. But oh well, enough 'mental fastforwarding' for me: back to my books now.

11 comments:

  1. Inderdaad helemaal uw ding volgens mij! En ge hebt gelijk, beter investeren in iets wat je echtechtecht mooi vindt en dus lang zal dragen want de kwaliteit is beter, dan iets van H&M dat een pak minder lang mee zal gaan.

    ReplyDelete
  2. I know how you feel. Ze hebben echt prrrrrraaaaachtige dingen <3

    brunetteblogging.com

    ReplyDelete
  3. Zie maar dat snap ik nu niet hé! Die hun lookbooks zijn altijd zo geweldig en zo mooi gestyled en als ik dan in die winkel in Antwerpen kom vind ik nooit iets! Ik zou beter ook eens in Gent passeren aangezien ik daar twee keer per dag voorbijfiets :) Obsessed with 2,3,4,5 en 6 haha! Quality over quantity is nooit een cliché ;)

    ReplyDelete
  4. Oh ja, ik ben ook grote fan! Hier in Leuven is een winkel waar ik af en toe eens passeer, maar het is helaas ook buiten mijn budget... (Ja en de sparen techniek werkt niet voor mij: dan denk ik alleen maar de hele tijd, ik heb hier zo hard voor gespaard en wil ik dat niet in één keer uitgeven haha)

    ReplyDelete
  5. Strak plan, ik hou van die bohémien touch in hun collecties, hoewel ik Lies gelijk geef als ze zegt dat 't in de winkel soms tegenvalt. Al kan dat natuurlijk ook aan het hoogst irritante personeel of de mottige muziek liggen... Ik heb een jas en een jurk van MS, die beiden echt geweldig zitten en uitblinken door hun unieke details (een broche, klein strikje of grappig etiket), en waar ik altijd blij van word. Plus: ik heb ze online gekocht, waar ik al net iets sneller geld uitgeef dan 'live'.

    ReplyDelete
  6. Wow! Les photos sont superbes!!!J'adoore!


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  7. Oh die collecties zijn altijd supermooi! Ik ga daar ook zeker eens binnen tijdens de solden! En ik wil supergraag nog zo'n trui want daar staat er soms Marie op (La Femme selon Marie) écht tof :D

    xxx Marie

    ReplyDelete
  8. daar zitten idd wat mooie dingen tussen ! succes met studeren en het sparen ;)

    ReplyDelete
  9. Bedankt voor de verjaardagswensen meid! Binnenkort eens eentje gaan drinken op m'n verjaardag ;)
    Ik heb ze besteld bij brandos.be, daar vind je een hele keuze aan clogs en de mijne zijn van het merk Moheda Toffeln, echte Zweedse klompen en drie keer zo goedkoop dan de echte Swedish Hasbeens! Ik heb ze nog geen volledige dag gedragen maar, man, dat hout voelt eigenlijk echt wel goed aan! Ik denk wel dak er nog pijn in zal hebben (doordat dat zo'n harde ondergrond is), maar dat zijn zorgen voor later ;)

    ReplyDelete
  10. Ik ben ook fan! Wow, hoe mooi is dat witte jurkje, echt geweldig. En het is idd soms beter om even uit H&M en co te blijven, ik besef dat ik die kleren ook zoveel sneller beu ben dan dingen waar ik echt voor gespaard heb!!
    X

    ReplyDelete
  11. Een leuke stijl van kleren! Me gusta!
    Mijn email adres is gehackt dus ik geraak niet meer op mijn blog. Groetjes Sanne (Sanne Volja)

    ReplyDelete