August 3, 2012

Listening with Laura - The fourth session


Jawel! Een vierde sessie Listening with Laura... Het is geen toeval dat ik deze sessie vandaag heb gepland én hartjes in de titel heb gezet, want: mijn lief en ik zijn vandaag 2 jaar samen, HOERA! We hebben beide onze kleine kantjes en hebben ook onze verschillen, maar die verschillen wegen niet op tegen de vele gelijkenissen die we hebben. En op muziekvlak (waar deze post over gaat) zitten we op quasi dezelfde golflengte. Lou'ke, deze sessie draag ik op aan jou. Je weet wel waarom ik deze nummers heb gekozen. ♥! PS: Reggae Geel, here we come!
  1. Professor - Right On
  2. The Skatalites - Swing Easy
  3. Wu Tang Clan - C.R.E.A.M.
  4. Ernest Ranglin - Surfin'
  5. Max Romeo - War ina Babylon
  6. Linton Kwesi Johnson - Fight Dem Back
  7. Third World - Irie Ites
  8. Manu Chao - Bongo Bong
  9. Dinah Washington - What Difference A Day Makes
  10. King Tubby - Casanova Dub
  11. Le Peuple De l'Herbe - Herbman Skank
 Listen to my previous sessions here
-

4 comments:

  1. proficiat seg! En have fun at reggea geel. Mijne hometown en ik kom ook een kijkje nemen wss. So keep twitter in't oog xoxo
    ps: i love the wu tang

    ReplyDelete
  2. Lauraaaaa wat een ongelofelijk fijn lijstje! Ik heb alles geluisterd en weer heerlijke ontdekkingen gedaan!
    En porficiat natuurlijk ;)

    ReplyDelete
  3. Ooh proficiat! Volgende maand zijn ik en m'n lief ook twee jaar samen :D
    Toffe nummers trouwens, ik vind dit echt een leuke categorie op je blog!
    x

    ReplyDelete
  4. Proficiat! Superleuke lijst!

    http://mentrend.blogspot.be/

    ReplyDelete