September 3, 2012

Laura ruimt op!

Oké, oké: vanaf morgen (laatste herexamen! #finally) stop ik met het posten van domme, random collages - maar aangezien ik nu nog steeds tweede zit heb vergeven jullie het mij hopelijk wel? Omdat ik dit weekend ook al iets anders wou doen dan studeren, heb ik mijn kamer/kleerkast/nagellakbakje wat opgeruimd, en het gevolg daarvan was een heuse 'Laura ruimt op!'- verkoop op Facebook... Mochten jullie interesse hebben (alles aan kleine prijsjes): dit is de link ernaartoe. Stuur mij een mailtje als je geïnteresseerd bent in iets (liefst mensen die in de regio Gent of Brussel wonen). Woensdag komen er trouwens veel nieuwe spullen op. Clean up your room, clean up your head. Of dat zeggen ze toch altijd...

3 comments:

  1. Ik heb ook zo goed als alles van klerenopkuis kunnen verkopen en ik ben zoooo pleased! Ik ga helemaal akkoord met die laatste quote, stiekem ben ik echt zot op mijn kamer uitmesten. Veel succes met de klerenverkoop, die YSL eyeliner is wel interessant maar spijtig genoeg al weg, jammer! Nog heel veel succes met je laatste examen hé! - x

    ReplyDelete
  2. Hoi!

    zijn de bruinen vintage laarzen nog beschikbaar? Ben er helemaal gek op en het is perfect mijn maat :)

    Groetjes,
    Laura

    (ps: je kan me bereiken via mail: laura@thehouse.be)

    ReplyDelete
  3. Hallo :)

    Ik vroeg me af of die zwarte nail art cracking top coat er nog is? Zo, ja dan zou ik deze graag willen overkopen :) Laat je me iets weten?

    Kan me bereiken op bl_lore@hotmail.com

    Groetjes
    Lore

    Ps: ik ben een vriendin van Katrien

    ReplyDelete