October 27, 2013

The retro printed dress

Image and video hosting by TinyPic

In search for the perfect wardrobe is terug! Vandaag op het menu: the retro printed dress of - in 't Nederlands - het retro geprinte jurkje. Hoewel ik normaal gezien niet zo'n fan ben van prints, kan een retro geprint jurkje mij wel altijd bekoren. Door de print is de jurk op zich al opvallend genoeg en vraagt daarom niet te veel extra accessoires. In de zomer combineer je 'm met een simpel sandaaltje en een basic tas. 's Winters draag je er een zwarte panty en een paar enkelbotjes onder. Ideaal voor dagen wanneer je er toch iets 'opgekleder' uit wil zien, maar nog steeds niet te veel moeite wil doen. For lazy girls like me, dus.

Image and video hosting by TinyPic
Maison Scotch / Zara / Mango / Topshop / Topshop / Zara

2 comments:

  1. Een vriendin van mij heeft die blauwe van de Zara. Heel schoon! Vooral het model ook, allez, voor mijn lichaam dan toch ;).

    ReplyDelete
  2. En ik vind dat jurkje van Maison Scotch het mooist. Die kleur is perfect voor deze tijd van het jaar <3

    ReplyDelete