November 1, 2013

October #instadiary

Image and video hosting by TinyPic

Fuck, november al. Ben ik de enige of is dit jaar echt al voorbijgevlogen? In ieder geval: hier is mijn vijfde(!) #instadiary alweer. Mijn Instagram geef niet zo'n goed beeld van de voorbije maand, maar dat vind ik niet zo erg. Op social media tonen we toch zo graag wat voor een boeiend leven we wel niet hebben, dus ik ben blij dat ik niet van alle boeiende dingen die ik heb gedaan (haha, nu ben ik er toch mee aan 't opscheppen) foto's heb genomen. Wat ik wel wil meedelen en waar ik geen foto's van heb genomen... mijn twee cultuurgerelateerde activiteiten van oktober waren wel de moeite: het gratis Made in Belgium- concert in de Vooruit in Gent en het optreden van Snarky Puppy (verjaardagscadeau voor mijn papa) in de AB in Brussel! Ook leuk was de date met Hannelore van Aux pays des merveilles - IRL is ze even aangenaam en lief als haar blog doet uitschijnen! En het breekt mijn hart dit nu te zeggen, maar... tot 1 december voor de laatste #instadiary van 2013! Buh-bye!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ik zit op kot in de buurt van het Muinkpark, een prachtig stukje groen in Gent / Detail in de Veldstraat / Daily sunrise / "Pyjama aan?" - "Een jumpsuit, papa." / #tbt / Studeren op een vrijdagavond is aangenamer met deze kameraad, alhoewel... erg praktisch ligt hij niet / Ons gele huis kreeg even (bijna) alle kleurtjes van de regenboog - this is why I love autumn / #healthybreakfast / 10 bloemetjes kopen en er 12 krijgen - enkel op de Zuidmarkt in Brussel!

Image and video hosting by TinyPic

Ook op de Zuidmarkt: Mandarijntjes... ik blijf ze voor altijd met Sinterklaas associëren / #viewfrommyroom in Brussel / De liefde van mijn leven! #sistersbeforemisters / Babysitten op Lily / Trainen voor de Antwerp Ten Miles - vroeg begonnen is half gewonnen? / Nerd alert! Mijn stage in het eerste leerjaar voorbereiden... / En in tijden van lesvoorbereidingen maken is een #healthybreakfast mijn hoogtepunt van de dag / Home is where my cat is / Ook al begin ik onze thuissituatie stilaan te accepteren, ik blijf het verbazend vinden wat voor een impact het uit elkaar gaan van je ouders heeft als je zelf al volwassen bent... #tbt naar betere tijden dan maar :-)

2 comments:

  1. Erg leuke foto's !

    Love, Tessa

    sweetlilyrose.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ziet er goed uit!!! Zie net dat je de 10 miles gaat lopen ( ja ben niet goed mee met lezen precies haha ;-) ) Ik zou ook nog durven meedoen! Je bent alleszins al zeer goed bezig met trainen :-o :-)

    succes met de stage!

    ReplyDelete