November 9, 2013

Back to school

Image and video hosting by TinyPic

Excuse the silence... Maar ik was deze week te vinden op de enige plaats in België waar het woord stilte een begrip is dat constant herhaald moet worden: de basisschool. Het eerste leerjaar, om precies te zijn. Vijf dagen lang 8 uur lesgeven aan zesjarigen is een uitdaging, to say the least, maar voldoening geeft het wel! Lessen voorbereiden vraagt veel energie en tijd, dus veel tijd om te bloggen heb helaas ik niet... Maar niet getreurd! Mijn stage eindigt vrijdag 15 november, dus vanaf dan probeer ik er hier weer wat meer leven in te blazen. Wish me luck voor mijn laatste 4 dagen tussen de snottebellen en vieze handjes (maar ook de heel spontane knuffels en verwondering voor alles)!

8 comments:

  1. Oooh, lijkt me superleuk! Vermoeiend en een uitdaging, maar geeft wel voldoening volgens mij. Succes ermee nog!

    ReplyDelete
  2. oh de stages, oh wat zitten ze ver weg bij mij! het is inderdaad heel veel in het begin… ze vragen heel veel energie, maar ze geven veel terug!

    ReplyDelete
  3. Succes! En ik ken het (op dansvlak dan) maar wat een schatjes he!

    ReplyDelete
  4. Geniet nog van je laatste dagen, en daarna terug bloggen, hup hup! ;)

    ReplyDelete