November 2, 2013

A few favourites #3

Image and video hosting by TinyPic
Nail art, ik zal het nooit begrijpen. Uren je nagels versieren in allerlei kleurtjes en prints, om het na 3 dagen allemaal weg te vegen met dissolvant. Er zijn toch nuttigere manieren om je tijd op aarde te besteden, niet? Nee, een fan van nail art ben ik dus niet. On the other hand: verzorgde handen en nagels waar een elegant en tijdloos kleurtje aan hangt, kunnen mij wel bekoren. Voor mij geen mint groen of kanariegeel aan de vingers, maar diep bordeaux of tijdloos antraciet? Yes please.
  • Essie Berry Naughty
  • Essie Over The Top
  • Essie Size Matters
  • Essie Wicked

6 comments:

  1. oh, zo leuke kleurtjes. nu wil ik gelijk naar de winkel. Het mocht wel leuk geweest zijn, mochten we foto's zien van de kleurtjes op je nagels
    liefs.

    ReplyDelete
  2. Awel, ik moet eerlijk toegeven dat ik geen enkel dieprood kleurtje in mijn collectie heb. Wat eigenlijk gek is, want dat wordt toch beschouwd als classy en tijdloos. Dus dringend maar eens aanschaffen! En ik vind nail art wel heel leuk om van tijd tot tijd eens te doen (maar laat dat er dan wel opzitten tot dat helemaal afgesleten is, veel te jammer van de tijd die erin gekropen is anders!)

    ReplyDelete
  3. Donkere, bijna zwarte kleuren en dan vooral heel donker rood zijn ook mijn favorieten! Al doe ik af en toe wel eens zot met een mint groeneke, al is het kleurtje dat ik heb nog redelijk onopvallend. Vroeger deed ik af en toe wel eens iets simpel extra op ene nagel maar ik vind nagels normaal lakken al uitdaging genoeg eigenlijk haha.

    ReplyDelete
  4. Super mooie lakjes! Ik ben zelf aan het uitkijken naar de nieuwste essie collectie. Er zit een super mooi diep-rood in dat ik gewoonweg niet kan weerstaan ;-) xo

    ReplyDelete
  5. Toffe kleuren! Ik heb nog altijd geen enkel essie lakje, misschien toch eens op de wishlist zetten :) Net trouwens je blog ontdekt en zware fan already! :)

    ReplyDelete