November 30, 2013

Saturday #3

Image and video hosting by TinyPic
.
Oh, studentenleven.
.
Image and video hosting by TinyPic
 .
Mijn papa vertrekt binnenkort naar Iran en mijn mama is juist terug van een citytrip naar Barcelona... Bij mij begint het stilaan ook weer te kriebelen om op reis te gaan! Hier heb ik al een tipje van de sluier opgelicht, maar helaas ligt er nog niets vast. Wat wel al min of meer zeker is, is dat ik deze zomer een trip door Midden-Europa ga maken met mijn broer! Deze foto is in 2009 genomen in Mexico, trouwens, vlak voor mijn papa, broer en ik gingen duiken in de Caraïbische Zee. Heimwee!
/
 .
Maceo Parker die Marvin Gaye's Let's get it on speelt. Kan het nog beter?

1 comment:

  1. Oh waw een broer-zusvakantie, lijkt me helemaal geweldig! Helaas maak ik wat te veel ambras met mijn suske, dus dat zou bij ons niet goedkomen, hihi. Ik wil ook op reis!! Met het gezinnetje gaan wij in februari een weekje naar Curacao, lekker decadent doen, haha!

    ReplyDelete