December 11, 2013

De keuze van Thomas - 9 movies you have to see, pt. 7

Image and video hosting by TinyPic
Als Masterstudent Film aan de Sint-Lukas Hogeschool in Brussel, is het evident dat mijn goede vriend Thomas wel 't één en 't ander veel over films weet. Op mijn vraag deelt hij graag wat van zijn filmkennis en -tips met jullie. Buiten Taxi Driver zijn dit niet zijn all time favourite films (dat lijstje volgt nog, spannend!), maar wel films die zéker eens het bekijken waard zijn! Voor wie houdt van goede scenario's, mooie beelden, diepgaande dialogen, geschifte personages, psychologische dilemma's... - geen blockbusters, quoi - met dit lijstje ben je even zoet!


In samenwerking met Thomas Deknop

2 comments:

  1. Ik heb alleen nog maar La Pianiste gezien, nog een serieus lijstje om af te werken dus!

    ReplyDelete
  2. Ik heb nog geen enkele film gezien, maar vorige week ging het in de les over Hannah and her sisters dus ik denk dat ik die vanavond eens ga bekijken :)!

    ReplyDelete