September 14, 2014

Sunday bliss 17/52

Image and video hosting by TinyPic

Terug van weggeweest: Sunday bliss! Deze zondag in de aanbieding: wat psychedelische elektronische muziek à la Thundercat en FlyLo, jazz uit Canada en Ethiopië, een catchy house- nummer, een mentale trip naar zonnigere oorden met Quantic's reggae- inspired Flowering Inferno project en wat rustige beats van TM Juke. Hasta la próxima vez! (Gedaan met loze beloftes: elke zondag een Sunday bliss voorzien is niet echt haalbaar met mijn onbestaand organisatorisch vermogen, maar ik doe mijn best om er toch regelmatig eentje online te gooien.)
  1. Thundercat - Walkin'
  2. Mulatu Astatke - Chifara
  3. BADBADNOTGOOD - Fall in Love
  4. Floating Points - Love Me Like This
  5. Flying Lotus (ft. Kendrick Lamar) - Never Catch Me
  6. Quantic & Flowering Inferno - Cumbria Sobre el Mar
  7. TM Juke - Just For A Day (Sunday) 
-

1 comment: