April 17, 2015

Van Laura Pauline K. naar Endearment Endure

Image and video hosting by TinyPic

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en mijn tijd om te gaan is nu gekomen... (Oh, dramatiseren, I love it!) Het bloggen op Laura Pauline K. liep al even stroef, maar 't is moeilijk om afscheid te nemen van iets dat je graag hebt gezien, niet waar? Ik heb hier een kleine 5 jaar mijn lief en leed gedeeld en koester heel fijne herinneringen aan de online vriendschappen die hierdoor zijn ontstaan. Jullie stonden me bij in tijden van liefdesverdriet of het uit elkaar gaan van mijn ouders, complimenteerden me met mijn foto's, stimuleerden me om verder te doen als ik weeral in een blogdipje zat en nog zo veel meer... Een definitief vaarwel van de online wereld is dit geenszins, want voortaan blog ik ietwat professioneler op Endearment Endure. Een eigen domeinnaam, een strakker design, duidelijkere categorieën en een nieuw blogplatform... Factoren die zouden moeten zorgen voor een betere succesformule. 'Waar ga je nu over bloggen?', ik hoor het jullie al vragen. Aan jullie om te ontdekken... (En laat mij weten wat je er van vindt!)

Adieu, goodbye en vaarwel,
Laura

Hopelijk zien we elkaar terug op...


Volg mij ook op Instagram, Facebook, Bloglovin' en Google+

No comments:

Post a Comment