September 4, 2013

Dos chicas en Valencia - pt. 3


Ik kan maar niet geloven dat het al een dikke twee maand geleden is dat Robin en ik voet in Valencia hebben gezet. Gelukkig ben ik goed in uitstellen en kon ik daardoor - bij het maken van deze post - ons reisje nog eens herbeleven. Voor de mensen die mijn vorige posts over Valencia niet hebben gezien: 't was een 'budgettaire chill- vakantie', dus voor hippe Valenciaanse adresjes moet je hier niet zijn. Wat ik wel kan aanbieden: een kijkje in het overdekte Mercado de Ruzafa (minder toeristisch dan de Mercado Central), veel streetart, foto's van mijn knappe nicht Robin en gewoon wat sfeerbeelden van de stad in't algemeen. 't Is wel een vrij chaotische mix van vanalles (een ideale beschrijving van onze vakantie eigenlijk) - I hope you don't mind. Hasta luego, Valencia!

Waarom hebben ze geen van die grote en overdekte markten in België, eigenlijk?
The making of van de vorige foto... ;-)
Hot stuff!
Ons laatste avondmaal was niet echt een succes: Valenciaanse paëlla met kip en zonder konijn werd uiteindelijk zonder kip en met konijn. €10 betaald voor een bord rijst, dus.
Chillen in't park...
"Boe-hoe, ik wil niet vertrekken..."
Hier hebben Robin en ik elk een bandje van: een handje van Fatima! خمسة
R + L - voor altijd!
Back in Belgium

4 comments:

  1. Weeral zo'n mooie foto's. Jij doet dit echt goed :) Jammer van je laatste maaltijd, ik heb zoiets ook wel eens voor op reis. Ik heb net ook je oude Londen-posts ook nog eens doorgenomen, want morgen vertrek ik weer! xo

    ReplyDelete
  2. Die streetart is daar echt super!
    X

    ReplyDelete
  3. wat sta je mooi op die voorlaatste foto!

    ReplyDelete