October 25, 2014

Roller skating

Image and video hosting by TinyPic

Nu de 90's weer aan hun comeback bezig zijn (ja, echt!), lijkt het mij niet meer zó not done om opnieuw te gaan rolschaatsen. Jawel, je leest het goed: rolschaatsen. Ik heb eindelijk een deftig loopritme gevonden (een gouden tip voor 'excuustruusjes': zoek een looppartner, sociale verplichting wérkt), maar wat meer afwisseling in de categorie lichaamsbeweging is zeker welkom. En sinds ik de videoclip van Chet Faker's 'Gold' heb gezien, zie ik rolschaatsen niet langer meer als iets recreatief maar ook als een manier om een killer body te krijgen. Oordeel zelf. Maar dan nu... de vraag die op ieders lippen brandt: kies ik voor rolschaatsen of skeelers?

Image and video hosting by TinyPic
1 / 2 / 3

1 comment:

  1. Ohja! Sinds ik de mijne een paar weken geleden nog eens had bovengehaald (en ze kapotreed want de wieltjes waren helemaal rot) begon het ook te kriebelen! Ik ga er in de Decathlon nieuwe halen zodat ik terug wat meer aan lichaamsbeweging ga doen ;) En leuk, want is iets dat ik samen met mijn lief kan doen!

    ReplyDelete