April 8, 2014

March #instadiary

Image and video hosting by TinyPic

Aloha! Een weekje te laat (maar ik heb zo mijn redenen): mijn #instadiary van maart (de 10e alweer...)! Veel leuke en gevarieerde dingen gedaan de voorbije weken. Zó veel, dat ik niet goed meer weet wat allemaal - but that's when Instagram comes in handy. Met het bekijken van Dallas Buyers Club en The Grand Budapest Hotel in de bioscoop en het attenderen van een concert van Bonobo, was maart ook een goede maand qua cultuur. Morgen komt Sunday Wednesday bliss online trouwens. Ook iets later dan gepland - excuses hiervoor!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Begin maart heb ik mijn broertje eens enkele andere buurten in Brussel getoond: het Flageyplein, de Louizalaan, Naamsepoort... Aangezien we binnenkort deels Brusseleir gaan worden, is ons plan dan ook om de stad op ons duimpje te kennen. We hebben nog veel werk, zo veel is zeker / 's Morgens eet ik als een koningin... / De Noordzee, mijn toekomstige achtertuin / BXL'ing

Image and video hosting by TinyPic

Met Julie, mijn mede Bonobo- lover / Weggeblazen door ZO veel talent, fuck / Wakker worden bij mijn grootmoeder is altijd een beetje schrikken: psychedelisch behangpapier everywhere / Genieten van het eerste lentezonnetje met mijn nichtje / Volgende week ben ik set dresser (da' s een chique woord voor decorateur) tijdens de filmopnames van Wesley' s eindwerk (en op deze foto hebben we juist bij een hele kar spullen kunnen scoren voor 15 euro, bij Opnieuw & Co). Zijn kortfilm lijkt alvast veelbelovend en 't is ontzettend tof om (letterlijk) eens een kijkje 'achter de schermen' te krijgen. Wat ik niet wist, is dat films maken ontzettend duur is, dus wie deze getalenteerde filmstudent en aspirant- regisseur een duwtje in de rug wil geven: op deze link kan je een klein (of groot) bedrag storten. DOEN! / Fuck yeah, 8K!

Image and video hosting by TinyPic

Mijn eerste bloggersevent (en ik was niet eens uitgenodigd, hehe). Mijn vriendin Ellen had twee toegangstickets gewonnen voor de opening van de Hilfiger Denim Store in Gent en vroeg mij mee... Gratis hapjes en drank? Daar moest ik geen twee keer over nadenken. 't Was een super toffe avond! Schuimwijn met rietjes, pizza en andere hapjes (maar vooral pizza), akward poseren voor foto's, kelners keuren, als enige naar de kledij kijken, een onverwacht concert van Compact Disk Dummies en alcoholische desserts zijn enkele kernwoorden die de avond beschrijven. Hier ben ik tipsy aan het aanleunen tegen een paspop. Geslaagde avond, quoi / Ghent on fire / En opnieuw: BXL'ing / Nee, ik ben geen sleutels aan het verzamelen, nee. Ik mag momenteel gewoon 4 plaatsen mijn '(t)huis' noemen...

2 comments:

  1. Ik ben vandaag ook gaan Brusselen met mijn zusje (die in Brussel studeert maar in Leuven op kot zit en de stad dus amper kent) en mijn nicht (die Brussel helemaal niet kent) en het was superleuk! Ik had nog willen sturen of je er toevallig ook niet ging zijn vandaag ;)
    En ooooh ik heb nog altijd veel spijt dat ik niet naar Bonobo ben gegaan! In juni in de AB was het ook echt za-lig.
    En stom dat de kringloopwinkels in 't stad altijd veel duurder zijn, in de dichtstbijzijnde hier zou je nooit zoveel spullen voor zo weinig geld kunnen vinden!

    ReplyDelete
  2. 1e Bloggersevent? Tot op je 2e event dan :)

    ReplyDelete