April 23, 2014

Ode aan de espadrille

Image and video hosting by TinyPic

De espadrille. Als het weer het zou toe laten, droeg ik ze elke dag... Dit Spaanse schoeisel is elke zomer een vaste waarde aan mijn voeten en deze zomer zal dit niet anders zijn. Loopt ontzettend comfortabel, ziet er (vrij) elegant uit, is goedkoop (tenzij je Chanel- espadrilles koopt natuurlijk) en maakt elke outfit gewoon instant cool. Onder een jurkje zou ik ze nu niet zo snel dragen (het 'boerineffect' is dan niet veraf), maar onder een skinny jeans, een shortje of een jumpsuit - yes please! Let wel: bij regen gaat de rubber en het riet van de zool verstijven, wat het stappen of lopen ontzettend bemoeilijkt. Enkel dragen bij mooi weer is dus de boodschap. // Ik kocht mijn espadrilles bij Galeria Inno voor €5,50/paar

6 comments:

  1. Ik ben fan van de roze! Precies eens bij de Inno passeren... ;)

    ReplyDelete
  2. Ik haal de mijne altijd voor 2,50 in de carrefour!
    Ik ga voor de goedkoopste want naar 't schijnt gaan ze allemaal even rap kapot (ook die van chanel dus!)
    Dat gezegd zijnde, moet er dringend nog eens gaan inslaan ;)

    ReplyDelete
  3. I absolutely LOVE espadrilles!
    Ik heb me al zot gezocht in zo wat elke schoenenwinkel in de buurt maar nergens, NERGENS, de gewone te verkrijgen. Om zot van te worden.
    Ik ga snel eens naar de Inno en/of Carrefour en een voorraadje inslaan haha ;)
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oh, ik moet dan eens langs de inno gaan!

    ReplyDelete
  5. Same ook mijn favoriete zomerschoen! Ik koop die van mij ook altijd in de Inno, maar de boodschap is vroeg op het seizoen gaan want anders hebben ze geen stock meer (het is me een raadsel waarom). Come to think of it, hoog tijd voor nog eens een bezoekje aan de Inno.

    ReplyDelete
  6. Elke zomer opnieuw schaf ik mij een vers paar zwarte aan. Wat me wel opvalt, is dat hun prijs elk jaar gestaag stijgt. De espadrilles die ik vorige week in de Carrefour kocht, kostten alweer € 4. Ze zijn wellicht te hip geworden. Helaas.

    ReplyDelete