April 13, 2014

Sunday bliss 9/52

Image and video hosting by TinyPic

Mijn excuses voor de opeenvolgende Sunday bliss posts (ik wil hier geen muziekblog van maken, geloof me) maar ik heb er (weer) een drukke week op zitten (so no time for blogging) en er komt wéér een drukke week aan... Voor Wesley's kortfilm 'De Tekeningen van een Oude Vriend' zit ik vanaf morgen 5 dagen in Stoumont, bij Luik, waar ik als set dresser aan de slag ga. Betaald word ik niet voor deze job (studenten moeten elkaar uit de nood helpen, da's mijn motto), maar ik vroeg Wesley wel om mij toch een kleine 'vergoeding' te geven in de vorm van een afspeellijstje. Hieronder dus 7 nummers die Wes Sanderson de laatste tijd vaak op repeat zet (en ik ondertussen ook). Enjoy en geniet van deze blissful Sunday!
  1. Charli XCX - What I Like (Bodhi Remix)
  2. Mr. Probz - Waves (Robin Schulz Remix)
  3. Rhye - Open (SOHN Remix)
  4. Forrest - Shiny Suit Man (Bodhi Remix)
  5. CHVRCHES - The Mother We Share (Moon Boots Remix)
  6. AlunaGeorge - Kaleidoscope Love (Kaytranada Edition)
  7. Karma Kid - In My Arms (Maths Time Joy Remix)


1 comment:

  1. Ik geniet zeker! Geniet van uw weekje weg/werken/setdresseren :)

    ReplyDelete