December 20, 2012

Burgundy pants #1

Joehoe! Ik heb een nieuwe 7 For All Mankind jeans gescoord (aan -30% dan nog wel)! Omdat ik hem online heb gekocht heb ik hem nog niet kunnen passen, maar ik kan niet wachten om hem over mijn bibs te trekken. Laura en broeken? A match made in heaven... Omdat ik momenteel niet echt iets nieuws te vertellen en een enorm 'I have nothing to wear' gevoel heb: een collage van hoe ik mijn nieuwste aanwinst het liefst zou combineren. Misschien kan ik een mini online adventskalender maken met elke dag een andere combinatie, zou dat niet leuk zijn? I kid you not!

2 comments:

  1. Leuke combi! Heb ook een broek in zo'n kleurtje, doe maar zo'n kalender, dat kan als inspiratie dienen voor mij haha ;)

    ReplyDelete
  2. Oh zo'n mooie kleur! Gaat ge veel plezier mee hebben ^^
    X

    ReplyDelete