November 28, 2013

Imaginary outfit #2

Image and video hosting by TinyPic

Mijn logica is ver te zoeken, I know. Sinterklaas is nog niet eens in het land en ik heb al een kerstoutfit samengesteld... Blame it on Questlove, want het is dankzij hem - hij postte er iets van op zijn Facebookpagina - dat ik deze leuke en kitscherige sweater van The Roots heb ontdekt! Voor zij die The Roots niet kennen (shame on you!): luisteren, nu. Ik heb het gehad met het dragen van jurkjes op kerstavond en -dag (koud!), dus dit jaar ga ik voor lekker warm en comfortabel. Zij het in combinatie met een mooi paar botjes en een sexy skinny jeans. En smaragdgroene nagellak, zodat ik toch een beetje mee ben met de Christmasvibe en niet uit de toon val naast de kerstboom, haha.

Where to buy?
 X / X / X / X / X / X

1 comment:

  1. Eén van mijn portugese vrienden had die trui ook al gepost op facebook haha. Hoe zalig is the roots!

    ReplyDelete