February 6, 2014

Oh no she didn't

Image and video hosting by TinyPic

Yes I did.  En ik denk ook dat het dringend tijd wordt om me eens aan te melden bij een HA (Hipsters Anonymous) meeting. 't Begint stilaan een gewoonte te worden om in Londen een paar schoenen te kopen (zie hier en hier) en aangezien dit steeds ontzettend goede aankopen zijn geweest, heb ik ook de sprong met deze koningsblauwe New Balance sneakers gewaagd. Truth to be told, ik heb ze vooral gekocht uit orthopedisch verantwoorde redenen: een hele dag (rechtstaand) lesgeven op enkellaarsjes met een kleine hak doen je voeten écht geen goed. Maar naast het comfort, is het hipheidsgehalte van deze sneakers mooi meegenomen, natuurlijk.

5 comments:

  1. Goede keuze :-) ben absolute fan van de kleur!!

    ReplyDelete
  2. Gij hipsterke! Fijn kleurtje wel, ik ben benieuwd naar de outfits! Ik vind het altijd supertof staan bij anderen, maar bij mezelf ziet het er echt uit alsof ik sportschoenen aan heb! Het zal wel in mijn hoofd zitten ;)

    ReplyDelete
  3. Oeeeh wat leuk! Heel erg mooie schoenen! :)

    ReplyDelete
  4. Inderdaad een heel fijn kleurtje!
    XX
    www.Cwithoutshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Moooi! Ik zoek er ook al een tijdje een paar. Ik wil graag een paar Nike's, maar ik heb een mooi paar aan mijn neus laten voorbijgaan (omdat ik niet zeker was) en toen zag ik ze aan de voeten van een Italiaanse in Venetië en sinds dan wil ik ze.. Maar nergens meer te vinden natuurlijk :-) TYPISCH. Echt een schoon kleur, Laura!

    ReplyDelete