August 9, 2014

Twenty-two

Image and video hosting by TinyPic
Eergisteren, donderdag 7 augustus, ben ik 22 jaar geworden. One year older, one year wiser? Laten we hopen van wel. Dit jaar geen waslijst aan goede (of liever: onrealistische) voornemens, maar wel enkele words to live by...

1/ Structuur en ritme
2/ Meer geloven in mijzelf
3/ Sporten zorgt voor een betere fysieke én mentale gezondheid
4/ Gáán voor dat diploma
5/ Meer appreciatie tonen voor de mensen rondom mij
6/ Reizen doet je anders naar de wereld (en jezelf) kijken
7/ Genieten van de kleine dingen

En beter bloggen. Dat ook.
In september ben ik weer back on track! Kruis ondertussen die vingers, brandt zo veel mogelijk kaarsjes en zeg maar wat weesgegroetjes op zodat mijn herexamens goed nóg beter verlopen.

Veel liefs,
Laura

10 comments:

  1. Mooie voornemers Laura! De mijne zijn momenteel: alle 'crap' uit mijn kleerkast krijgen en beginnen met een schone lei, en tijdloze basics. Alles wat ik de laatste 6 maand niet draag zou ik graag meteen buiten kieperen. Intussen wel al 3 zakken kledij naar H&M gebracht. Dus dat eerst! En daarna... weer regelmatiger sporten! In september koop ik een kaart voor een fitness. En dan weer sporten geblazen :-)

    Veel succes met je herexamens!! XXX

    ReplyDelete
  2. Joepie, een nieuwe blogpost voor tijdens mijn blokpauze!
    Veel succes met je voornemens en ook met je herexamens :)
    Ik blok met je mee ;) xx

    ReplyDelete
  3. happy b-day! and good luck met de herexamens, komt wel in orde

    ReplyDelete
  4. ik dacht om een of andere reden dat je een paar jaar ouder was, je komt zo rijp over!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat beschouw ik als een complimentje, Annebeth (nu ik nog 22 ben...)! Merci :-) X

      Delete
  5. Nog een (late) gelukkige verjaardag! En succes met die herexamens. You can do it!!

    ReplyDelete
  6. Happy birthday! Such a cute baby photo:)

    http://getoffmyinternets.net/forums/fashion-bloggers/we-wore-what-1/page-13/

    ReplyDelete
  7. Veel succes met het halen van je diploma! Gelukkige verjaardag :D

    ReplyDelete
  8. Oeps, nog een hele late gelukkige verjaardag! En veel succes met je herexamens, dat ook!

    ReplyDelete