February 17, 2011

Gimme gimme gimme #1

Ik wil, ik wil, ik wil...
  1. Eén van deze flashy broeken van Zara. Mijn lief heeft al een okergele (mannenmodel, natuurlijk), zou ik voor oranje gaan? 
  2. Een Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM, m.a.w. een groothoeklens. Ik heb al een 18-55mm en een 18-200mm (laatste van Tamron), een groothoeklens zou heel welkom zijn! "Mamaaa, papaaa?"
  3. Zonnebril met ronde glazen, Urban Outfitters.
  4. Ik heb al een stuk of 10 kleurtjes van de nagellak-collectie van Catrice (!), maar ik zou graag nog deze kleuren willen hebben: 030 Meet Me At Coral Island, 270 It Blue My Mind! en 020 MAN, GO Tango.

3 comments:

  1. Hey hey, idem voor jou! Echt heel leuk dat je ook in België woont (Brussel zelfs!) en jouw blog is echt heel leuk! (ik vind wel het knopje followen niet.. haha), echt allemaal leuke posts + foto's! En oh (om even te reageren om een post van enkele pagina's verder), ik wist helemaal niet dat er een ghent streetstyle blog bestond, nu moet er voor brussel ook echt wel een komen! x

    ReplyDelete
  2. Ik vind de oranje broek het leukste van de vier! Hoewel de roze en de blauwe ook niet mis zijn.. Oh, en nu heb je trouwens bij de H&M ook zo'n ronde brilletjes, waarschijnlijk iets goedkoper dan UO.

    En ja, dat heb je goed geraden, mijn beroep is inderdaad model ;-)

    ReplyDelete
  3. Allemaal heel erg leuke spullen! Gaan voor die oranje broek zou ik zo zeggen :)
    brunetteblogging.com

    ReplyDelete