February 9, 2011

100%

Als ik aan iets verslaafd ben, dan is het wel aan 100% reisgidsjes. Klein, origineel én boordevol leuke adresjes (per buurt), could it be more perfect? Ik heb 100%'jes van Brussel, Amsterdam, New York, Londen, Stockholm en Barcelona. De eerste 5 heb ik al bezocht, Barcelona staat op de agenda (waarschijnlijk eind juni, samen met de boyfriend). Gisteren heb ik samen met mijn lief toerist gespeeld in eigen land (of liever: hoofdstad), en hoewel ik Brussel goed ken - en ik dus de reisgids was - hebben we toch op basis van de 100% Brussel gids, een restaurantje uitgekozen. Aangezien we in de Monk iets aan het drinken waren (en dat adresje heb ik niét van 100%), hebben we geopteerd voor Primi Piatti, een Italiaans restaurantje niet ver van de Monk. Een aanrader, want: lekker + goedkoop = a perfect match, zeker voor studenten! En ohja, op mijn verlanglijstje staan nog enkele andere 100%'jes: Parijs, Berlijn, Rome (alledrie al bezocht, maar soit), Istanbul, Lissabon en Marrakech. 

1 comment:

  1. 100% Amsterdam is de laatste dagen ook heel bruikbaar geweest voor mij! :) 't zijn inderdaad echt goede reisgidsen!
    Katrien x

    ReplyDelete