January 18, 2011

Some other tattoo inspiration...

1 - 2 - 5 - 6: google, 3: ffffound
I know, I know... Ik heb nog maar pas een berichtje gepost over welke tattoo ik graag zou hebben, en nu ben ik hier weer met tattoo-inspiratie. Maar dat is het 'm juist: in-spi-ra-tie. Een driehoek wil ik sowieso, bovenstaande afbeeldingen zijn bijkomstig. Een woordje uitleg misschien?
  1. Mooie afbeelding én mooie symboliek: een boom staat voor leven. Alleen zou ik deze zélf nooit op mijn lichaam willen hebben, wegens te groot. 
  2. Andréa (Déa voor de vrienden), een goede vriendin van me, heeft ooit een reiskoffertje op mijn pols getekend. Ik had haar gevraagd om iets te tekenen wat bij mij paste, en aangezien ik vaak in het buitenland vertoef, vond zij een reiskoffer wel toepasselijk. Een heel leuk idee naar mijn mening, en ik sluit niet uit dat ik deze ooit écht ga laten zetten. Alleen weet ik wel niet welke ik de leukste vind; de bovenste of de onderste?
  3. Ik ben een aap. Dat zegt de Chinese horoscoop in ieder geval toch! Volgens wikipedia is iemand die onder het teken van de aap geboren is meestal vrolijk, vol energie en creatief. But I don't give a f*ck. 't Is gewoon een mooie tekening.
  4. Stel dat ik later ooit in het buitenland gaan wonen is er maar één woord: Home.
  5. Een tattoo van een veer zou ik nooit zelf laten zetten (ik heb geen band met vogels & co), maar ik vind de betekenis achter een veer wél heel mooi: zacht, sensueel, lief. Wel mooi om naar te kijken als het op iemand anders lichaam staat...
  6. Mocht ik ooit trouwen, zou ik eerder een tattoo willen hebben dan een ring, want een ring kan je kwijt raken, een tattoo niet. En als je 'voor het echt' voor elkaar kiest, wat is er dan beter dan het infinity teken? Mooie symboliek, en mooie vorm ook. Hint hint hint: een tattoo én een ring mag ook hoor, hehe.
  7. Let love rule. De woorden spreken voor zich.

No comments:

Post a Comment