January 12, 2011

Summer, where are you?

Kerstmis en nieuwjaar zijn voorbij, waar blijft die zomer nu?! Vanaf 2 januari kan het voor mij niet snel genoeg zomer zijn, amai. Die donkere dagen komen mijn strot uit en ik zal maar zwijgen over het weer en de examens! Of neen, over de examens wil ik wel een woordje kwijt: ze zijn al heel goed gegaan, en vandaag is de laatste dag dat ik écht moet studeren (de andere zijn gewoon papers e.d. verdedigen). Je vraagt je nu misschien af waarom ik in godsnaam nog examens doe als ik volgend jaar toch iets anders ga studeren? Voor studiepunten, natuurlijk. De foto's hieronder dateren van anderhalf jaar geleden, de zomer van 2009. Het zijn mijn nicht Charlotte en haar dochtertje Nien (toen 2,5 jaar, nu bijna 4). Ik moet er dringend eens nieuwe van hen maken!

No comments:

Post a Comment