February 9, 2011

I cherish these books

Ik heb alle mogelijke online gif-creators getest, en die van gifsun.org gaf het beste resultaat. Alleen jammer van het logo'tje onderaan en de iéts te kleine afmetingen. Kent iemand een betere gif-creator?
  1. The Selby Is In Your Place is een prachtig boek vol schitterende interieur-ideeën (met heel veel foto's, illustraties van personen en objecten in aquarel en weinig tekst, gewoon to the point), door de blogger/fotograaf Todd Selby. De interieurs van Ozzie Wright, Erin Wasson, Dangerous Dan, Helena Christensen en Retts Wood dragen mijn voorkeur. Hou je van de bohémien-stijl? Kopen die handel! Ik kocht The Selby Is In Your Place in de Urban Outfitters in Antwerpen voor €30. Een leuk item voor op je salontafel.
  2. Bruxelles/Brussel - Korte samenvatting: Brussel geïllustreerd! 20 absurd mooie en zeer uiteenlopende tekeningen/schilderijen van de Belgische hoofdstad, telkens vergezeld van een korte tekst in Nederlands én Frans. Ik kocht dit boek 2 jaar terug in De Standaard Boekhandel. Een collector's item, want je vindt er niet veel over terug maar wat ik wél weet, is dat het is uitgebracht ter ere van het 20-jarige bestaan van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
  3. Independent Movie Poster Book - Ik hou van films en ik hou van grafisch design, maar dat laatste wist ik enkele jaren geleden toen ik dit boek kocht nog niet. Er staan steengoeie films in, mét hun steengoeie posters. Mijn doel dit jaar? Zo veel mogelijk films die er in vermeld staan bekijken! Ik kocht het boek (nu ja, mijn papa heeft het betaald) zo'n 4 jaar geleden in één of andere boekenwinkel in Antwerpen. 

No comments:

Post a Comment