February 22, 2011

Prima ballerina

Ik heb een lesvrije week, hét ideale moment dus om klusjes te doen die ik anders altijd uitstel. Eén van die klusjes was het cadeau inpakken voor mijn (achter)nichtje van 4 jaar die in Kenya woont, en die ik binnenkort dus ga zien aangezien ik binnen enkele weken naar Kenya ga. Ik kan je al vertellen wat in het pakje zit: een roze tutu, panty en balletschoentjes. Haar mama had gevraagd dat mee te brengen, aangezien je in Kenya niet alles kan vinden/kopen. Zoals ik hier al heb gezegd; ik hou van cadeaus inpakken, dus een zware taak was het niet! En wat een nostalgisch gevoel, zo'n tutu terugzien (ik heb zelf 9 jaar aan ballet gedaan)!

1 comment:

  1. Super leuk dat je naar Kenia gaat!
    Mijn mama is afkomstig uit kenia en ik ben dus een half Keniaanse. Ik ga er redelijk vaak op vakantie dus als je nog iets moet weten vraag je maar :)

    ReplyDelete