February 10, 2011

"Is that a ring to fight with?"

Ik draag niet vaak juwelen. Ik vergeet ze om te dragen, eigenlijk. Oorbellen, armbanden, kettingen, ringen... ik heb er veel, maar doe ik ze veel aan? Neen. Op één uitzondering na: mijn boksring. Neen, tuurlijk is het geen ring om mee te boksen, maar veel mensen hebben er al grapjes over gemaakt. Wat ik niet erg vind natuurlijk, want zo weet ik dat mijn lievelingsring opvalt! Ik heb hem vorig jaar, voor mijn 17e verjaardag gekregen van mijn meter. Ik heb hem zelf mogen uitkiezen, in Die Swaene, een alternatief juwelenwinkeltje in Nieuwpoort. De ring is zilver en de ovaalvormige opvulling is in parelmoer. Jammergenoeg is het parelmoer er al een aantal keer uitgevallen (door de ring te laten vallen - dus: mijn schuld!), maar gelukkig kon ik het altijd herstellen. Vreemd hoor, zo'n 'band' kan hebben met een ding.

3 comments:

  1. Hey, eerst en vooral: dankjewel voor die lieve comment op m'n blog! Vind het altijd leuk als mensen uit eigen land erop terecht komen & natuurlijk nog leuker als ze m'n blog goed vinden. Ik was vroeger ook niet echt fan van ringen (vind mijn vingers niet lang genoeg) maar sinds kort ben ik van mening veranderd en heb ik wel een aantal ringen erbij, mijn motto is ook, hoe opvallender, hoe beter! Deze is ook een mooi exemplaar :)
    brunetteblogging.com

    ReplyDelete
  2. This ring is seriously awesome. I kind of have an obsession with rings. :) Thank you so much for such a sweet comment. It really made my day!




    www.shevahh.blogspot.com
    xo

    ReplyDelete
  3. supercoole ring! :)

    x,
    www.littlefashionnotes.blogspot.com

    ReplyDelete