August 3, 2013

A few favourites #2

  • NUXE Rêve de Miel Baume Lèvres /// When in France, buy French skincare. Of in dit geval: lipcare. Blijkbaar is deze lippenbalsem een soort holy grail in de beautywereld, dus natuurlijk kon ik niet achterblijven. Maar dit product heeft zijn succes wel verdiend hoor - als voormalig 'lippenbalsemjunkie' weet ik waarover ik spreek. Ruikt heel lekker, smeert goed uit, is niet té vettig maar ook niet te droog, maakt je lippen boterzacht en houdt ze gewoon heel de dag gehydrateerd. Eén minpunt: het potje is niet zo hygiënisch (kernwoorden: vinger, bacteriën, lippenbalsem...).
  • Too Faced Shadow Insurance /// Tot voor kort had ik nog nooit van primers gehoord. Nu kan ik niet meer zonder - of toch niet zonder deze oogshaduw primer. Dit is magic in een blauwe tube'tje, neem dat van mij aan. Waar mijn oogschaduw vroeger al na 2 uur tekenen van verval toonde, kan ik nu zonder zorgen een hele nacht doorfeesten - mijn oogschaduw ziet er the day after nog steeds tip-top in orde uit. Dit wordt een levenslange rebuy, vrees ik.
  • Lancôme Hypnôse Doll Eyes Waterproof /// Mijn liefde voor deze mascara heb ik al eens met jullie gedeeld, maar deze waterproof versie heeft mijn zomer een stuk zorgelozer gemaakt. Zee, zwembad, tranen, regen, zweet... My eyes survived it all, met dank aan deze fantastische mascara.

5 comments:

  1. Mijn beste vriendinneke gebruikt die lipbalsem al jaren, wist helemaal niet dat dat zo hip was! Maar soms gebruik ik die ook (ondanks het gebrek aan hygiëne, want van zo'n pottekes ben ik wel écht gene fan) en werkt inderdaad zéér goed!

    ReplyDelete
  2. Hey Laura,

    Jij hebt altijd zo'n toffe fonts op jouw blog! Mag ik juist vragen met welk programma jij jouw foto's van fonts voorziet. Ik vind er echt helaas geef deftig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dag Caroline, ik download mijn lettertypes van Dafont.com en zet ze m.b.v. Picasa op mijn foto's. Super makkelijk!

      Delete