August 1, 2013

July #instadiary


July, you've been good to me. Een beetje té goed zelfs, aangezien ik amper thuis ben geweest... Maar dat noemt men vakantie zeker?! Augustus staat volledig in het teken van mijn herexamens - buiten van kot verhuizen en het vieren van mijn verjaardag - dus dan zal ik waarschijnlijk vol weemoed terugdenken aan deze fantastische zomermaand. Gelukkig heb ik veel geïnstagramd en kan ik zo wat foto's herbekijken als ik het tijdens het blokken wat moeilijk heb (stiekem nu al). See you 1 september voor mijn derde #instadiary!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mijn reisverslag(en) over Valencia kan je hier vinden! 100%'jes blijven de beste reisboekjes, vind ik // Zucht, ik wil terug... // Hopla, #selfie op 't strand // VLC > CLR // Dit is de reden waarom ik graag met het vliegtuig reis // Dolce far niente // Lange babbelavonden met An worden NOG leuker als er goede wijn bij betrokken is ;-) // Verse framboosjes // Een #tbt naar Dour '12 - modderbad modderzee


Laura in't groen // Een pols vol herinneringen // Gelukkig scheen de zon dit jaar wél op Dour Festival // Dour, c'est la vie... // En ja, ik heb er de zon zien opkomen... // Op de nationale feestdag bezocht ik met papa enkele Brusselse antiekwinkels (hier staat hij in Stefantiek - schoon, maar duur!) in plaats van de kroning van Koning Filip te vieren... Belgen hé! // Gelukkig zagen we hem her en der in de stad verschijnen // Healthy breakfast // Jazz (mijn vriendin, niet het muziekgenre) + Afrika = tattoo


Gentse Feesten! Polé Polé (aan de Gras- en Korenlei) om precies te zijn // Japanse slash Brusselse date met Thomas, mijn beste vriend (die ik veel te weinig zie) // Mijn tweede bezoek aan #GF13 - hier in het Baudelopark // Het ontdekken van 'de witte randjes' // Verse oesters proeven in Bretagne // Plouër-sur-Rance, het dorpje waar we 7 nachten verbleven // Solden! Maje! Zegt genoeg... // Een sportfreak als papa mee op vakantie hebben heeft zo zijn voordelen: een looptochtje van zo'n 6 kilometer (zonder stoppen!) // Het Laatste Avondmaal (in Bretagne althans) was er eentje om U tegen te zeggen: tonijn, recht uit de zee - délicieux

7 comments:

  1. Veeel fijne fotokes! Ben benieuwd naar je Maje aankoop, en toch een beetje heimwee naar dour... eerste jaar in lange tijd dat ik (en het merendeel van mijn vrienden) niet geweest ben, en dan is het eens mooi weer. Typisch :) En je hebt de bent van looy wijn!

    Ik kom naar antwerpen omdat al mijn vriendjes daar wonen (dit jaar terugkomen van erasmus was echt dubbel zo hard bovenop de gewone erasmusblues want heel mijn vriendengroep is afgestudeerd, ik kom een beetje later, en in antwerpen gaan wonen) en ik ga nog een half jaar thesissen en ondertussen werken in een koffiebar ofzo. Nog even uitzoeken hoe ik het financieel ga kunnen redden (ik wil alles zelf proberen betalen) en nadenken wat ik ga doen vanaf februari :) Maar ik kijk er wel erg naar uit!

    ReplyDelete
  2. Heel erg leuke foto's allemaal! Gentse Feesten was zalig!! En Dour zalig, ik wou dat ik ook was geweest!

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's zeg, Juni was echt een topmaand voor u he! ;) Nu eventjes doorbijten en dan in September nog wat genieten, ik duim alvast voor uw herexamens!
    (Ik ben momenteel trouwens ook bezig aan mijn overzicht van Instagramfoto's van Juni en Juli, toch een plezante manier om alledaagse dingen te blijven onthouden he!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, inderdaad (zowel van topmaand juli als plezante manier om alledaagse dingen te blijven onthouden) ;-) Als ik later 80 jaar en Alzheimer heb gaan deze foto's hun nut zeker kunnen bewijzen :D

      Delete
  4. Leuke en mooie foto's, amai!

    ReplyDelete
  5. Zoveel leuke dingen, hoera voor festivals en reizen! En ik ben ook benieuwd naar de Maje aankoop :)
    X

    ReplyDelete
  6. Zoveel leuks dat je gedaan hebt in juli, lijkt mij zeker en vast een topmaand. Ben benieuwd naar je Maje solden koopjes :) en njam die tonijn ziet er goed uit! Proficiat met de 6 km trouwens, mij lukt het nog maar nipt op 5 :p

    ReplyDelete