August 9, 2013

I'm on a budget #3



You all know I love me some 7 For All Mankind jeans, right? Verschrikkelijk mooie, maar ook verschrikkelijk dure broeken! Gelukkig bestaat er zoiets als solden en een 7FAM-jeans aan de helft van de prijs komt dan plots wel in de 'normale' prijsklasse terecht. Maar goed, ik dwaal af... Wat ik wil zeggen is dat ik voor mijn 21e verjaardag een roze 7FAM-jeans van mijn mama heb gekregen. Roze, ja, je leest het goed. Eigenlijk had ik deze jeans enkel gepast om de maat te vergelijken met een andere jeans - maar hij stond mij zo goed, dat ik hem prompt mee naar huis nam. Maar nu? Hoe draag je in hemelsnaam een roze jeans zonder op Barbie te lijken? Thank God for Pinterest! Een witte blouse en wat neutrale accessoires and you're good to go. Ik zou 'm ook wel dragen met een grijze T-shirt, zwarte blazer en pumps. Of misschien met een kaki trui'tje en beige Vans? Nog suggesties?

Where to buy?
1 / 2 / 3 / 4

2 comments:

  1. Hmm, dat is een moeilijke, mr ik zou hem met zwart combineren. Zwart leren jasje, leuk tshirt en lage allstars... en idd pinterest, de oplossing van outfit problemen! X

    ReplyDelete
  2. Normaal vind ik roze broeken ook een beetje, euh, riskant (ik houd nochtans van roze VOOR DOOD) maar deze combinatie deed me watertanden! Ik vind de combinatie met wit en camel echt prachtig! Met zwart gaat het ook, maar deze combo heeft absoluut mijn voorkeur!

    ReplyDelete