April 4, 2011

#8

Three simple rules:
-
1. If you don't go after what you want, you'll never have it.
2. If you don't ask, the answer will always be no.
3. If you don't step forward, you will always be in the same spot.
-
Deze 'quote' (zeg maar levensles) heb ik gestolen van Fuglafrae, de tumblr van Ellen. Ik vond hem heel mooi, heel leerrijk (anders zou ik hem niet op mijn blog zetten natuurlijk). Deze week ga ik een aantal beslissingen moeten maken; maak ik mijn studie nog af dit jaar? Of ga ik nog 3 maanden gaan werken? En indien ik ga werken: waar? En hoe zit dat dan met mijn studiepunten en credits? En wat wil ik volgend jaar  gaan studeren? En waar? De laatste vragen hoef ik natuurlijk deze week niet te beslissen, maar ik moet er wel goed over nadenken. Maar de vraag van vandaag is vooral: ga ik een 50mm lens kopen of niet?

4 comments:

  1. zeker een 50mm lens kopen! :) of een 35mm f1.8, die is ook heel goed :)

    dus, je gaat naar een filmpje op youtube en bij de insluitcode moet je klikken op "oude insluitcode gebruiken" en dan moet je vanboven en helemaal vanonder de width en height in hetzelfde veranderen, ik heb bv width 500 en height 25, maar je kan natuurlijk ook zelf iets kiezen :)

    ReplyDelete
  2. Prachtige quote he Laura! Ik denk dat ik hem in het groot zou moeten laten uitprinten en hier omhoog hangen, want hij is echt wel toepasbaar op mezelf! Leuk dat je ook nog wat reclame voor mij maakt, hihi! xxx

    ReplyDelete
  3. Grappig, ik had die recent opgeslagen en ging hem ook posten! ;)

    ReplyDelete
  4. Heel erg leuke quotes & ook waar! Ben deze zelf meer en meer aan het toepassen in mijn eigen leven dus kan er mij zeker wel in vinden :)

    brunetteblogging.com

    ReplyDelete