April 27, 2011

Jambo België

Mijn excuses voor mijn lange afwezigheid maar - ik had het al een aantal keer op mijn blog vermeld - ik zat in Kenya. Ik wou voor mijn vertrek nog een afscheidspostje doen (en met de vermelding dat ik waarschijnlijk 2 weken niet ging bloggen) maar daar is door omstandigheden niets van gekomen. Vandaar dus mijn 2,5 week stilte. Maar eerlijk? Ik raad het iedereen aan: 2 weken zonder social media is heerlijk! Enkel hotmail werd af en toe gecheckt voor de mails van mijn lief. 

Nog wat extra info nodig? Ik zat in Kenya van zondag 10 t.e.m. maandag 25 april en de reden voor deze reis was een familiereünie (een deel van mijn familie woont in Kenya). We hebben ontzettend goed weer gehad (elke dag zon, amper regen), zeker als je weet dat april in het regenseizoen valt, en we hebben ook ontzettend veel gezien/gedaan. Ik ben van plan een verslag van mijn reis naar Kenya op deze blog te zetten, lijkt dat een goed idee? Onder de categorie Travel Stories. Ofzoiets.

Hakuna matata! 

6 comments:

  1. Haha, bedankt voor het compliment!

    Leuk te horen dat de reis de moeite waard was, maar dat kon natuurlijk ook niet anders :). Ik kijk al uit naar je verslag!

    ReplyDelete
  2. Goed om te horen dat je weer terug bent! Ben benieuwd naar je reisverslag, zo te lezen heb je het super gehad. De foto ziet er al veelbelovend uit! :)
    x

    ReplyDelete
  3. of gewoon u schuin woord tussen < i > lalala < / i >

    ReplyDelete
  4. whoa, ik hoop dat je bij het verhaal ook een aantal fotos voegt (a) Kenya lijkt me zo'n prachtig land. Afrika is zo'n mooi continent :) Hopelijk kan ik er ooit ook eens voet zetten :) x

    ReplyDelete