April 7, 2011

Colours of Catrice

Mijn verslaving? Nagellakjes van Catrice! Ontzettend mooie kleurtjes met leuke namen voor een ontzettend laag prijsje; perfect! Telkens ik in Kruidvat ben koop ik er wel eentje. En ondertussen heb ik er al 16... Het liefst zou ik ze allemaal willen meenemen naar Kenya, maar dat gaat natuurlijk niet. De onderste 3 kleurtjes zullen waarschijnlijk meereizen: In The Bronx, Am I Blue Or Green? en Meet Me At Coral Island. Goeie keuze? Indien je denkt van niet, let me know!

1. Be My Millionaire 2. Wine-tastic 3. In The Bronx 4. Lost In Mud 5. Sold Out For Ever 6. Am I Blue Or Green? 7. London's Weather Forecast 8. It Blue My Mind! 9. Plum Play With Me 10. Let's Talk About Barrie! 11. Bloody Mary To Go 12. Meet Me At Coral Island 13. I Scream Peach! 14. Sweets For My Sweets 15. Just Married 16. Don't Feed The Birds

9 comments:

  1. Perfecte Kenya kleuren ;). Wanneer vertrek je?

    ReplyDelete
  2. Leuke kleuren ! Heb zelf geen enkele kleur van Catrice, misschien moet ik aar maar eens verandering in brengen...

    ReplyDelete
  3. Wauw, ik zat ook te twijfelen of ik de nieuwe lakjes van Catrice wilde kopen, maar nu ik In The Bronx en Am I Blue Or Green see wil ik ze toch wel! Heb er ongeveer net zoveel als jou, hihi. Mooi zijn ze hé? En ik denk dat je zeker wel een goede keuze hebt gemaakt voor de lakjes die je mee wilt nemen!
    x

    ReplyDelete
  4. oh, zoveel leuke kleurtjes! heeeeeeeeeeeel veel plezier in kenya, you lucky bastard! :)

    ReplyDelete
  5. Wauw, superleuke verzameling! En ik dacht dat ik al veel nagellak had :)

    brunetteblogging.com

    ReplyDelete
  6. Ha, ik kan het ook nooit laten om nagelakjes te kopen als ik in 't kruidvat ben, maar ik heb er wel nog niet zoveel als jou!
    Dankje voor je lief berichtje, je hebt ook een fijne blog!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. yea, ik heb dezelfde verslaving. Alsook voor Catrice!

    ReplyDelete
  8. heb net I Scream Peach aangeschaft, die is hemels! ♥

    ReplyDelete
  9. En die 5. Sold out for ever komt er binnenkort ook zeker bij ;)

    ReplyDelete