April 5, 2011

Canon EF 50mm f/1.8 II

Mama en ik gaan straks eens naar de Mediamarkt gaan, om hopelijk met deze beauty naar huis te keren; een Canon EF 50mm f/1.8 II (waarom hebben al die objectieven zo'n lange naam?) a.k.a. een portretlens a.k.a. dé lens die iedereen moet hebben want 'goedkoop', makkelijk en mooie foto's gegarandeerd (maar dat moet ik nog ondervinden). Ik zou deze lens + mijn zoomlens meenemen naar Kenya. Dan kan ik én mooie portretten maken van mijn familie én beestjes van dichtbij fotograferen als we op safari gaan.

Edit: I've got it and I love it!

5 comments:

  1. LOVE IT! Ik ben benieuwd om je foto's van Kenia te zien meid, en daarna is het onze beurt om te meeten he en hem is uit te testen! ;) xx

    ReplyDelete
  2. ooh gaaf, dat ziet er uit als een super lens!

    ReplyDelete
  3. Super! Je gaat vast en zeker prachtige foto's maken.

    ReplyDelete
  4. Dit is echt een fantastisch lens! Sinds ik deze heb, gebruik ik mijn zoomlens amper.

    ReplyDelete