April 4, 2011

I'm vacationproof!

Kijk wat ik gevonden heb: een bikini met vichyruitjes! Niet degene die ik eerst wou, maar wel één van H&M én met een beter model (geen bandjes = geen witte strepen op mijn vel!). Het is de eerste keer dat ik een bikini koop bij H&M (mijn 2 andere bikini's komen van Banana Moon en Esprit), dus hopelijk valt de kwaliteit wat mee. Ik heb ook nog de harembroek van deze post op de kop kunnen tikken, samen met een donkergrijs topje en enkele kleurrijke schuifspeldjes. Nog een paar sandalen en ik ben content

8 comments:

  1. Zo'n mooie bikini! Heb er al een paar van H&M gehad en de kwaliteit valt wel mee, vind ik.
    & danku, ben een beetje aan het prutsen met photoshop voor mijn header nu, maar mijn macbook blokkeert ervan, dus 't werkt wat op mijn zenuwen haha ;)

    ReplyDelete
  2. Supermooie bikini! Was het maar al zomervakantie...

    ReplyDelete
  3. Mooie bikini! Mijn bikini's komen bijna altijd van de H&M en ik heb er eigenlijk niet over te klagen! Alleen zou ik nu graag een mooi badpak kopen, alleen echt nergens te vinden jammer maar helaas.

    ReplyDelete
  4. leuke foto's, en ziet er een mooie bikini uit!

    ReplyDelete
  5. Superleuke bikini! Ik ga zelf ook eens gaan moeten kijken :o

    ReplyDelete
  6. Leuke bikini!
    Ik heb 1 bikini van de H&M en de kwaliteit daarvan is erg goed!
    Maar ik draag 'm dan niet iedere dag, ik gebruik er meerdere (:

    ReplyDelete
  7. Awesome bikini! Naar waar ga je? Op safari las ik? Ben zelf ook nog al een safari-enthusiast. Geniet ervan! x Catherine

    ReplyDelete
  8. Die broek heb ik ook gekocht, maar toch weer teruggebracht wegens te groot pyama-effect. Veel plezier op je vakantie, geniet van het mooie weer!

    ReplyDelete