March 21, 2011

Floris Laura Barcelona

'T IS GEBOEKT! Onze citytrip/reis naar Barcelona staat vast! Van 21 tot 28 juni zit ik met mijn lief in het zonnige Barcelona in Spanje. Deze week gaan we samen eens naar Vicky Christina Barcelona (ik heb hem al gezien, zie hier) kijken om hélemaal in the mood te komen  - alhoewel ik denk dat dat niet meer nodig is, we zien het al volledig zitten! En tell me: waarom bestaat er geen fastforward- knopje? Ik wil er NU al zijn!

PS: Tips zijn altijd welkom ;-)!

5 comments:

  1. Haha, het lijkt wel of iedereen deze zomer naar Barcelona gaat!
    (Ik ook dus :p)

    Kan ook al niet meer wachten...

    ReplyDelete
  2. Barcelone is zo leuk! Veel plezier daar :) X

    ReplyDelete
  3. Haha, zo grappig gedaan! Veel plezier in Barcelona ;-)

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor je reactie ! Ik ga deze zomer ook naar Barcelona ;) ! En wat grappig dat je twijfelde om Communicatiemanagement te gaan doen ! Wat is de keuze dan uiteindelijk geworden ?

    ReplyDelete