March 13, 2011

Selah Sue

Dit zijn enkele filmstills van het filmpje dat ik gedurende het optreden van Selah Sue heb gemaakt (ik heb verschillende videobeelden gemonteerd tot één filmpje) voor mijn cultuurblog voor school. Selah Sue was echt supergoed! Het was de tweede keer dat ik haar zag optreden (de eerste keer was 2 jaar geleden op Couleur Café), en deze keer vond ik ze nog beter dan de eerste keer! Haar duet met de Leuvense zanger Delvis voor het nummer Please (dat ze op haar CD met Cee-Lo Green doet) was het beste moment van de avond! Kippenvel... En niet alleen het optreden was goed, ik ben ook samen met mijn ouders en lief gaan eten in het bekende Vietnamese restaurant Little Asia in Brussel, en dat eten was ook heel goed (maar helaas niet goed-koop). Deze ochtend ben ik met mijn mama ook naar de Zuidmarkt geweest, ik zal er binnenkort eens een blogpostje over doen want het is één van de leukste dingen van Brussel! 

No comments:

Post a Comment