March 28, 2011

Putumayo Presents

Wil je een instant zomergevoel hebben? Leg dan een CD'tje van Putumayo Presents op! Liefst één van de Latin, Brazil of Africa collectie. Mijn favorieten? Hou je vast: Brasileiro, Cafe Cubano, Samba Bossa Nova, Cuba, Tango Around The World, Women of Africa, Afro-Latin Party, World Reggae, enz. Deze CD's slagen er in een druilerige regendag om te toveren tot een zwoele zomerdag/avond. Ook ideaal als achtergrondmuziekje bij het drinken van een cocktail (ik zou opteren voor een mojito) op je terras bij zo'n 30°C. Putumayo Presents haalt de zomer in je huis!

2 comments:

  1. Leuk! De laatste dagen speel ik ook veel salsa en Cubaanse muziek, ideaal om in de zomersfeer te komen :)

    ReplyDelete
  2. ja, ik gebruik meestal photoshop of lightroom! :) en oh, die topshop antique boots (enkele posts hieronder) vind ik ook echt heel leuk!

    ReplyDelete